sobota, 13 grudnia 2014

Rozdział 6

Dzień gali. To już dziś. Te wszystkie imprezy zawsze mnie fascynowały, ale zawsze bałem się że wypadnę źle. No ale przecież trzeba być sobą prawda? Nie można kogoś udawać, ludzie od razu to wyczują.
Ludzie porównują mnie do wszystkich tych sławnych osób, ale ja tak nie uważam. Nie jestem tak dobry jak oni. Większość z nich to legendy a ja będę dążył do tego by osiągnąć to co oni a nawet więcej.
Jestem właśnie w garderobie i szykuję się do występu. Za 5 minut wchodzę.

Kocham występować na scenie gdy tam jestem czuję że żyję, że jestem sobą. Po skończeniu występu pobiegłem się przebrać i zaczekałam na kulisach ponieważ miałem ogłosić zwyciężczynie dwóch biletów na pierwszy koncert trasy, który miał być w Nowym Yorku. Poprawiłem kurkę i znowu wyszedłem na scenę.


*Transfer to Madison & Melanie *

Madison właśnie ogląda u mnie kolejną galę, przed chwilą śpiewał ten Bieber a ona śpiewała razem z nim zapatrując się w niego jak w najcenniejszą rzecz na świecie. Mieszałam moje spagetti kiedy usłyszałam tak głośny pisk że chyba cała okolica go słyszała. Do kuchni wpadła Med w największym uśmiechem jaki kiedy kiedykolwiek widziałam.
- Co się stało?
-Wygrałam! Wygrałyśmy rozumiesz to?!
- Co? Co wygrałyśmy? Ja nic nie zrobiłam.
Zmarszczyłam brwi patrząc na brunetkę która szalała po kuchni skacząc jak mała dziewczynka. Za chwile zaczęła płakać.
- Kochanie nie płacz - przytuliłam ją mocno. -Co się stało?
- Zobaczę go rozumiesz? Razem go zobaczymy..
- To chyba dobrze, zobaczysz swojego idola nie płacz.
- Razem go zobaczymy. To łzy szczęścia Melanie.
- Mad jak to razem? Nie mam takiej potrzeby.
- Ale jesteś moją przyjaciółką, chcę żebyś była ze mną w takiej chwili.
Westchnęłam cicho przyglądając się jej.
-Pogadam z rodzicami.
Głaskałam ją po plecach a ona się we mnie wtuliła. Kocham ją jak siostrę, nie umiem odmawiać jej w takich chwilach.
- Chodź zjemy spagettii jest już gotowe - mruknęłam cicho i nałożyłam nam obiad.

*Transfer to Justin* 
Po gali pojechałem z Mellissą do siebie, ona usiadła przed McBookiem a ja poszedłem pod długi prysznic.
Strumień wody pozwalał mi się odprężyć. Scena i prysznic to moje dwa miejsca ukojenia.
Wyszedłem z kabiny i owinąłem ręcznik wokół bioder, wszedłem cicho do pokoju gościnnego z którego słyszałem głos Melissy. Zanim wszedłem usłyszałem jej rozmowę.
- Alice zobaczysz Justin jedzie w trasę a o mnie będzie jeszcze głośniej gdy pojadę z nim. Można zrobić wtedy jakiś skandal.
- Myślisz że się nie spostrzeże że jesteś z nim tylko dla rozgłosu?
- Kochanie proszę cię, on? Jesteśmy już tyle czasu ze sobą a on nic.
- W sumie racja.
Kiedy słyszałem ich rozmowę coś w mnie pękło. Otworzyłem szerzej drzwi i spojrzałem na nią z kamienną twarzą.
Była zaskoczona ale nie wiedziała do końca co słyszałem.
- A..Alice muszę kończyć- wydukała i zakończyła rozmowę.
A ja nadal bez słowa patrzyłem na nią próbując ułożyć sobie wszystkie myśli.
Wiele razy wykorzystywano mnie dla sławy. Ale nigdy nie sądziłbym że osoba tak bliska będzie do tego zdolna.
- Justin co słyszałeś- spytała cicho.
- Wszystko - odpowiedziałem chłodno.
- A raczej to co powinienem - dopowiedziałem.
- Jus to Alice wiesz że ona jest inna.. ona wierzy we wszystko. - Podeszła do mnie i pogłaskała po policzku.
- Wyjdź i nigdy nie wracaj, a jeżeli puścisz jakąś plotkę uwierz mi że cię zniszczę -syknąłem jadowicie i poszedłem do siebie.

Nie spałem całą noc, myślałem o wszystkim. O niej, o naszych współnych chwilach, pocałunkach, o swojej przyszłości, rodzinie, fanach i przyjaciołach. Myślałem o wszystkim. Czy dam sobie z tym wszystkim radę? Nie mam pojęcia.

5 komentarzy:

  1. świetny blog! <3
    http://art-of-killing.blogspot.com/ zapraszam na moje nowe ff z Justinem Bieberem:)‎
    dołączyłam do Twoich obserwatorów, liczę na to samo:)
    ps. możesz mnie informować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog. Kiedy wrócisz do pisania powiadom mnie na moim blogu.



    http://know-true-love.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. "Miłosny trójkąt pomiędzy mną, moją siostrą i moim ex. Co mogłoby pójść źle?"- Zapraszam na nowe tłumaczenie. - http://www.wattpad.com/story/42380207-kiss-the-bride-t%C5%82umaczenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś nominowana do LBA. Więcej znajdziesz na: http://its-too-late-say-sorry-jb-ff.blogspot.com/p/lba.html

    OdpowiedzUsuń